Najczęściej zadawane pytania - Pomoc
Popularne pytania
  • Jak złożyć zamówienie?

    1. Wybierz miasto w którym mieszkasz, a następnie podaj nazwę ulicy.
    2. Wybierz restaurację.
    3. Wybierz danie, ilość oraz dodatki.
    4. Wybierz rodzaj płatności (gotówka, płatność online lub PayPal).
    5. Gotowe.

    Jeśli korzystasz z serwisu po raz pierwszy:
    Jeśli pierwszy raz u nas zamawiasz, podaj imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz formę płatności. Po zaakceptowaniu regulaminu i polityki prywatności możesz sfinalizować swoje zamówienie klikając na "Zamów teraz".

    Dla zarejestrowanych użytkowników:
    Wystarczy wybrać adres dostawy i formę płatności oraz kliknąć na “Zamów teraz”

    Dobra rada:
    Jeśli zarejestrujesz się na Pyszne.pl, nie będziesz musiał podawać swoich danych za każdym razem przy składaniu zamówienia.

  • Jak zrealizować kupon lub zniżkę?

    Otrzymałeś specjalny kupon lub zniżkę? Możesz go zrealizować w następujący sposób: wybierz dania i metodę płatności online. Następnie znajdź pole "Kod kuponu", które jest pod koszykiem. Wpisz kod z kuponu i kliknij "Zrealizuj", aby kwota Twojego zamówienia została obniżona o wartość podanego kuponu.

    Pozostałą kwotę musisz zapłacić korzystając z płatności online lub zweryfikowanego konta PayPal.

    Możesz korzystać z Twojego kuponu tylko w restauracjach, w których można płacić online. Przy każdym zamówieniu mozna wykorzystać tylko jeden kupon zniżkowy. Pyszne.pl nie wymienia kuponów na gotówkę ani nie zwraca różnicy pomiędzy wykorzystaną wartością, a kwotą kuponu (w przypadku, gdy kwota zamówenia jest niższa od kwoty kodu zniżkowego).

  • Skąd wiem, czy moje zamówienie zostało przyjęte?

    Jeśli nie otrzymałeś od nas e-maila z potwierdzeniem:
    1. Sprawdź połączenie z Internetem.
    2. Sprawdź Twój folder „Spam”.
    3. Skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@pyszne.pl, aby potwierdzić prawidłowość podanego przez Ciebie adresu e-mailowego.

    Możesz też sprawdzić w Twoich "Poprzednich zamówieniach", czy aktualne zamówienie zostało zapisane. Jeśli widzisz Twoje zamówienie na tej stronie, możesz być pewien, że dotarło do restauracji. Jeśli wciąż jesteś niepewny, możesz zadzwonić bezpośrednio do danej restauracji i zapytać o swoje zamówienie.

  • Ile wynosi opłata za korzystanie z Pyszne.pl?

    Pyszne.pl nie pobiera żadnych opłat za rejestrację ani korzystanie z serwisu.

  • Czy płatność kartą kredytową jest bezpieczna?

    Dane Twojej karty kredytowej nie są przechowywane przez Pyszne.pl. Dane Twojej karty kredytowej są przechowywane i zarządzane przez firmę Adyen, certyfikowaną standardem "Payment Card Industry Data Security Standard". To znaczy, że firma spełnia wszystkie wymagania bezpieczeństwa, a Twoje dane są w dobrych rękach.

  • Jak szybko otrzymacie moją płatność internetową?

    Zarówno płatności online jak i przez paypal księgowane są przez nas kilka sekund po ich dokonaniu. Wpływu na przebieg zamówienia nie mają też dni tygodnia ani pora zamówienia. Nie ma więc obawy, że dostarczenie jedzenia zostanie opóźnione z tego powodu.

Zamówienie online
  • Jak złożyć zamówienie?

    1. Wybierz miasto w którym mieszkasz, a następnie podaj nazwę ulicy.
    2. Wybierz restaurację.
    3. Wybierz danie, ilość oraz dodatki.
    4. Wybierz rodzaj płatności (gotówka, PayPal lub Płatność online).
    5. Gotowe.

    Jeśli korzystasz z serwisu po raz pierwszy:
    Jeśli pierwszy raz u nas zamawiasz, podaj imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz formę płatności. Po zaakceptowaniu regulaminu i polityki prywatności możesz sfinalizować swoje zamówienie klikając na "Zamów teraz".

    Dla zarejestrowanych użytkowników:
    Wystarczy wybrać adres dostawy i formę płatności oraz kliknąć na “Zamów teraz”

    Dobra rada:
    Jeśli zarejestrujesz się na Pyszne.pl, nie będziesz musiał podawać swoich danych za każdym razem przy składaniu zamówienia.

  • Skąd wiem, czy moje zamówienie zostało przyjęte?

    Jeśli nie otrzymałeś od nas e-maila z potwierdzeniem:

    1. Sprawdź połączenie z Internetem.
    2. Sprawdź Twój folder „Spam”.
    3. Skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@pyszne.pl, aby potwierdzić prawidłowość podanego przez Ciebie adresu e-mailowego.

    Możesz też sprawdzić w Twoich "Poprzednich zamówieniach", czy aktualne zamówienie zostało tam wpisane. Jeśli widzisz Twoje zamówienie na tej stronie, możesz być pewien, że dotarło do restauracji. Jeśli wciąż jesteś niepewny, możesz zadzwonić bezpośrednio do danej restauracji i zapytać się o swoje zamówienie.

  • Nie dostałeś e-maila z potwierdzeniem?

    1. Sprawdź połączenie z Internetem.
    2. Sprawdź Twój folder „Spam”.
    3. Skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@pyszne.pl, aby potwierdzić prawidłowość podanego przez Ciebie adresu e-mailowego.

    Możesz też sprawdzić w Twoich "Poprzednich zamówieniach", czy aktualne zamówienie zostało tam wpisane. Jeśli widzisz Twoje zamówienie na tej stronie, możesz być pewien, że dotarło do restauracji. Jeśli wciąż jesteś niepewny, możesz zadzwonić bezpośrednio do danej restauracji i zapytać się o swoje zamówienie.

  • Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

    Aby sprawdzić aktualny status Twojego zamówienia, prosimy o bezpośredni kontakt z restauracją. Numer telefonu do danej restauracji jest podany w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia.

  • Co mogę zrobić, jeśli zamówienie do mnie dotarło, ale z jedzeniem jest coś nie tak?

    Jeśli masz problem z już złożonym lub już dostarczonym zamówieniem prosimy o bezpośredni kontakt z restauracją. Kładziemy ogromny nacisk na to, by współpracujące z nami restauracje dobrze traktowały klientów. Zawsze stoimy po stronie klienta w przypadku niewłaściwego postępowania restauracji. Jeśli problem nie ustępuje, zespół Pyszne.pl jest zawsze do Twojej dyspozycji. Skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@pyszne.pl. Nasza Obsługa Klienta jest dostępna codziennie w godzinach od 10:00 do 23:00.

  • Gdzie mogę zawrzeć specjalne życzenia dotyczące zamawianych dań?

    Dodając danie do koszyka, otwiera się okno, w którym można dodać uwagi do zamówienia. Przy wpisywaniu adresu dostawy istnieje kolejna możliwość dopisania uwag.

  • Jak mogę znaleźć konkretną restaurację?

    Najprostszym sposobem jest podanie nazwy ulicy, na którą chcesz zamówić. Wyświetlone zostaną wówczas wszystkie restauracje, które dostarczają pod podany przez Ciebie adres.

  • Jak są ustalane ceny dań?

    Restauracje są zobowiązane umową, aby ceny na Pyszne.pl były identyczne z cenami obowiązującymi w ich menu na dowóz.

  • Jaka jest minimalna kwota zamówienia?

    Każda restauracja ma prawo ustalić minimalną kwotę zamówienia, jest ona podana w opisie restauracji.

  • Jak duży napiwek powinno się dawać za dostawę?

    Przyjęło się, że dostawca otrzymuje napiwek w wysokości 10%.

O Pyszne.pl
Płatności
  • Czy płatność kartą kredytową jest bezpieczna?

    Dane Twojej karty kredytowej nie są przechowywane przez Pyszne.pl. Dane Twojej karty kredytowej są przechowywane i zarządzane przez firmę Adyen, certyfikowaną standardem "Payment Card Industry Data Security Standard". To znaczy, że firma spełnia wszystkie wymagania bezpieczeństwa, a Twoje dane są w dobrych rękach.

  • Jak szybko otrzymacie moją płatność internetową?

    Zarówno płatności online jak i przez paypal księgowane są przez nas kilka sekund po ich dokonaniu. Wpływu na przebieg zamówienia nie mają też dni tygodnia ani pora zamówienia. Nie ma więc obawy, że dostarczenie jedzenia zostanie opóźnione z tego powodu.

  • Ile kosztuje korzystanie z płatności internetowych?

    W restauracjach oznaczonych ikonkami PayU, PayPal, Visa, etc. możesz zapłacić online za pomocą szybkiego przelewu internetowego, konta PayPal lub karty kredytowej. Pyszne.pl nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za zamówienia opłacone online.

Rejestracja
  • Jakie korzyści płyną z rejestracji?

    Jako zarejestrowany użytkownik nie musisz wpisywać swoich danych przy każdym zamówieniu, możesz zapisać kilka różnych adresów dostaw i masz podgląd na wszystkie swoje zamówienia. Ponadto, możesz dodać najlepsze restauracje do swoich ulubionych i korzystać z punktów lojalnościowych.

  • Na co muszę zwrócić uwagę przy rejestracji?

    Twoją nazwą użytkownika jest adres e-mail, za pomocą którego się zalogujesz. Zwróć proszę uwagę na to, że używanie spamowych skrzynek pocztowych nie jest dozwolone. Powinieneś wybrać bezpieczne hasło do Twojego konta, składające się z 5-20 znaków, małych i dużych liter oraz cyfr.

Jak działa system pieczątek na Pyszne.pl?
  • Czym są pieczątki lojalnościowe?

    Zamawiając na Pyszne.pl, masz możliwość zbierania pieczątek z Twoich ulubionych restauracji, których komplet możesz zrealizować już po upływie 24 godzin od złożenia zamówienia.

    Aby wykorzystać pieczątki lojalnościowe, wystarczy że uzbierasz 5 pieczątek w jednej restauracji. Po zebraniu 5 pieczątek z tej samej restauracji, czyli pełnej karty lojalnościowej, otrzymasz zniżkę odpowiadającą 50% średniej wartości ostatnich pięciu zamówień. Na przykład: jeśli zamówiłaś/eś 5 razy po 30zł, otrzymasz zniżkę w wysokości 15 zł. Pamiętaj o tym, że aby wykorzystać zniżkę, musi zostać osiągnięta minimalna wartość zamówienia w danej restauracji.

    Każda metoda płatności umożliwia Ci zbieranie pieczątek, jednak aby je zrealizować, muisisz wybrać płatność online.

    Możesz zebrać więcej niż 5 pieczątek w jednej restauracji i jeśli masz kilka pełnych kart lojalnościowych, możesz wybrać tę, którą chcesz zrealizować. Pamiętaj, że każda pełna karta lojalnościowa jest ważna przez 3 miesiące. Datę ważności znajdziesz pod kartą z pieczątkami po zalogowaniu się na Twoim koncie.

  • Gdzie mogę zbierać pieczątki?

    Możesz zbierać pieczątki w każdej restauracji, która je udostępnia. Po wpisaniu Twojego adresu, możesz przefiltrować restauracje, które oferują pieczątki.

  • Dlaczego nie mogę wykorzystać moich pieczątek?

    Może być kilka powodów dlaczego nie możesz wykorzystać pieczątek lojalnościowych. Aby znaleźć przyczynę, odpowiedz na poniższe pytania:
    - Czy minęły już 24 godziny po złożeniu Twojego ostatniego zamówienia?
    - Czy posiadasz już pełną kartę lojalnościową, czyli czy zebrałeś już 5 pieczątek z jednej restauracji?
    - Czy minimalna wartość zamówienia po odciągnięciu zniżki nadal przekracza minimalną wartość zamówienia w restauracji?

  • Jak sprawdzę dostępność moich pieczątek?

    Zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki ‘Panel’. Znajdziesz tam listę restauracji, w których zebrałaś/eś już pieczątki oraz ich ważność.

  • W której restauracji mogę wykorzystać moją pełną kartę lojalnościową?

    Twoje zebrane pieczątki możesz wykorzystać tylko w tej restauracji, w której posiadasz już pełną kartę lojalnościową.

  • Czy mogę połączyć kod zniżkowy z pełną kartą lojalnościową?

    Niestety nie, możesz wykorzystać tylko jedną ze zniżek podczas składania zamówienia na Pyszne.pl.

  • Czy mogę wykorzystać kod zniżkowy oraz otrzymać pieczątkę jednocześnie?

    Niestety nie, pieczątki nie łączą się z rabatami.

  • Jak jest obliczana zniżka z zebranych pieczątek jeśli mam już pełną kartę lojalnościową ?

    Jeżeli Użytkownik uzbiera 5 pieczątek („pełna karta lojalnościowa”) może przy następnym zamówieniu zrealizować kartę lojalnościową w czasie jej obowiązywania tj. w okresie 3 miesięcy od dnia uzyskania piątej pieczątki w danej restauracji. W tym celu zostanie obliczona średnia arytmetyczna z sumy wartości pięciu poprzedzających zamówień z otrzymanymi pieczątkami. Użytkownik przy zakupie z realizacją karty otrzyma rabat w wysokości 50% średniej wartości koszyka.

  • Zacząłem zbierać pieczątki , ale nie mam jeszcze pełnej karty lojalnościowej. Restauracja, u której zbierałem pieczątki przestała je oferować. Co się dzieje z moimi już zebranymi pieczątkami?

    Jeśli restauracja przestała oferować pieczątki, możesz je jeszcze uzupełnić przez kolejne 6 miesięcy. Pamiętaj, że niekompletne karty lojalnościowe przedawniają się po 6 miesiącach i zostaną usunięte z Twojego profilu bez rekompensaty.

Twoje Konto
  • Jak mogę korzystać z "Poprzednich zamówień"?

    Aby wyświetlić wszystkie zamówienia, które składałeś na Pyszne.pl, wystarczy kliknąć przycisk „Poprzednie zamówienia“ dostępny po zalogowaniu w Twoim profilu. Przycisk można znaleźć w prawym rogu strony.

  • Jak obejrzeć / wydrukować "Poprzednie zamówienia"?

    Lista poprzednich zamówień znajduję się na Twojej stronie profilowej. Po kliknięciu na „Poprzednie zamówienia” wyświetli się lista wszystkich dokonanych przez Ciebie zamówień. Listę poprzednich zamówień można również wydrukować.

  • Jak znaleźć konkretne zamówienie?

    W "Poprzednich zamówieniach" znajdziesz wszystkie Twoje zamówienia. Zmieniając liczbę wyświetlanych zamówień możesz zwiększać lub zmniejszać ją, szukając Twojego konkretnego zamówienia.

    Jeśli nie będziesz mógł znaleźć konkretnego zamówienia, skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@pyszne.pl . Nasza Obsługa Klienta jest dostępna codziennie w godzinach od 10:00 do 23:00.

  • Ponowne złożenie poprzedniego zamówienia

    Aby powtórzyć zamówienie z „Poprzednich zamówień”’ wybierz zamówienie, które chcesz złożyć i kliknij na podlinkowaną strzałkę „Zamów ponownie” . Zostaniesz przeniesiony na stronę gdzie będziesz musiał uzupełnić formularz dostawy. Jeśli chcesz coś zmienić w zamówieniu, kliknij na nazwę restauracji na górze. Jeśli nie chcesz niczego zmieniać w Twoim zamówieniu, wybierz sposób płatności i kliknij na ‘zamów teraz’.

  • Jak mogę zapisać moje ulubione zamówienia?

    Poprzednio składane zamówienia można zapisać używając opcji “Ulubione”. Podczas składania zamówienia wystarczy kliknąć “Dodaj do ulubionych”.

    W opcji "Ulubione" możesz zarządzać Twoimi zapisanymi zamówieniami.

    Uwaga: “Ulubione” zamówienie może być niedostępne jeśli wybrana restauracja jest nieczynna. Zamówienie może również być niedostępne, jeśli restauracja zmieniła swoje menu lub jeśli Twoje ulubione danie zostało z niego wycofane.

  • Zapomniałem nazwy użytkownika / hasła. Co mam zrobić?

    Twoja nazwa użytkownika to Twój adres e-mailowy, który podałeś przy rejestracji na Pyszne.pl.

    Aby otrzymać nowe hasło, kliknij na link "Zapomniałem hasła". Następnie podaj Twój adres e-mailowy, z którego korzystasz na Pyszne.pl i kliknij na "Wyślij". Jeśli chcesz przerwać zmianę hasła, kliknij na "Zamknij".

    Jeśli nie pamiętasz Twojego adresu e-mailowego, skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@pyszne.pl. Nasza Obsługa Klienta jest dostępna codziennie w godzinach od 10:00 do 23:00.

  • Czy mogę posiadać dwa różne konta na Pyszne.pl mając jeden adres e-mailowy?

    Nie. Twój adres e-mailowy jest jednocześnie nazwą użytkownika i dlatego nie możesz założyć drugiego konta na ten sam adres e-mailowy.

  • Czy mogę posiadać więcej adresów dostawy na jednym koncie?

    Tak, jako zarejestrowany użytkownik możesz posiadać kilka adresów dostawy założonych na Twoim koncie. Wejdź w 'Adresy dostawy', a następnie kliknij na znak '+' na górze strony. W ten sposób dodasz nowy adres do Twojego profilu.

    Aby zarządzać adresami, wejdź w 'Adresy dostawy'.

Punkty lojalnościowe
  • Czym są punkty lojalnościowe?

    Za zamówienia, oceny i inne działania na Pyszne.pl otrzymujesz punkty lojalnościowe. Jak tylko uzbierasz wystarczającą ilość punktów, możesz wymienić je na atrakcyjne rabaty w Strefie Premium.

    Ile punktów mogę otrzymać?

    - rejestracja i pierwsze zamówienie: 35
    - połączenie swojego konta na Pyszne.pl z kontem na Facebooku: 15
    - kolejne zamówienia: 10
    - ocena restauracji: max 5
    - późniejsza rejestracja: 20
    - wstawienie zdjęcia profilowego: 8

    Punkty lojalnościowe zostaną przypisane do Twojego konta w przeciągu 24 godzin.

    WAŻNE! Punkty lojalnościowe za zamówienie otrzymasz tylko wtedy, jeśli nie korzystasz z kuponu zniżkowego lub wcześniej uzbieranych punktów lojalnościowych. Punkty lojalnościowe nie łączą się z kuponami zniżkowymi.

  • Jak wykorzystać moje punkty lojalnościowe?

    W Strefie Premium czekają na Ciebie atrakcyjne rabaty od naszych partnerów. Przy każdym rabacie zobaczysz, ile potrzebujesz punktów lojalnościowych i czy uzbierałeś już wystarczającą ilość. Kliknij przy wybranym rabacie na \"Zrealizuj\". Otrzymasz wybrany rabat i dodatkowe informacje.

  • Wymiana punktów na rabaty

    Punkty lojalnościowe możesz wymienić tylko jednorazowo na zniżkę wybranego partnera oraz wielokrotnie na rabat w Pyszne.pl. Promocje nie łączą się, rabatów nie można sumować. Warunki realizacji kuponów ustala każdy partner indywidualnie.

Opinie i oceny
  • Skąd biorą się oceny i opinie o restauracjach?

    Wszystkie oceny i opinie o restauracjach zostały napisane przez klientów Pyszne.pl, takich jak Ty. Jeśli złożyłeś zamówienie w restauracji oraz chcesz dodać ocenę lub zostawić opinię, zachęcamy do korzystania z tej możliwości. Dzięki temu pomagasz kolejnym klientom w wyborze restauracji. Wybrane opinie zostaną opublikowane na Pyszne.pl.

  • Jak wystawić opinię?

    Masz dwie możliwości, żeby ocenić Twoje ostatnie zamówienie: po każdym zamówieniu dostaniesz od nas e-maila z pytaniami co do zamówienia, na które możesz odpowiedzieć. Możesz również tego dokonać po zalogowaniu się na Pyszne.pl. Wystarczy, że wejdziesz na Twoje konto, ostatnie zamówienie, a następnie dodasz ocenę. Pamiętaj, że masz 30 dni na wystawienie oceny i dodanie opinii o restauracji.

  • Kodeks zachowania przy wystawaniu opinii

    Pyszne.pl ceni każdą konstruktywną opinię i ocenę. Kulturalny sposób bycia jest dla nas zatem bardzo ważny. Tego samego oczekujemy od naszych użytkowników. Zwróć uwagę na dobór odpowiednich słów, ponieważ słowo pisane może zostać inaczej odebrane niż Twoja bezpośrednia wypowiedź. Dlatego przeczytaj Twój komentarz ponownie przed jego wysłaniem.

    Pyszne.pl traktuje tą regułę poważnie i zastrzega sobie prawo kontrolowania i ewentualnie nawet likwidowania ocen lub opinii użytkowników, którzy nie mają szacunku do innych. Cenimy każdą konstruktywną krytykę naszych użytkowników, pod warunkiem, iż nie zawiera ona obrazy, zniewagi , treści niezgodnej z prawem i zgadza się z naszymi moralnymi zasadami. Nie są tolerowane groźby, oszczerstwo, wypowiedzi seksistowskie, ekstremistyczne i rasistowskie. Poza tym nie jest dozwolone dodawanie reklamujących lub niestosownych linków do opinii i ocen.

    Wyrażaj swoją opinię zawsze w obiektywny oraz konstruktywny sposób. Nie zapomnij, że Twoja negatywna opinia wpływa niekorzystnie na wizerunek restauracji.

    Użytkownicy powinni oceniać jedynie dostawę lub dostarczone im jedzenie. Jeśli nastąpią problemy z zamówieniem, dostawą, kuponem zniżkowym lub problemy techniczne prosimy skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@pyszne.pl. Nasza Obsługa Klienta jest dostępna codziennie w godzinach od 10:00 do 23:00.

    Restauracje nie mogą żądać pozytywnych ocen od użytkowników ani wystawiać ocen własnej restauracji. W wyjątkowych przypadkach istnieje możliwość edytowania lub likwidowania oceny. W tym przypadku trzeba złożyć podanie z prośbą o edycję opinii wysyłając maila na kontakt@pyszne.pl.

  • Dlaczego nie widzę mojej opinii/oceny?

    Wszystkie opinie i oceny są sprawdzane przez Pyszne.pl według kodeksu zachowania przy wystawianiu opinii. Publikacja może trwać nawet do tygodnia.

Kupony zniżkowe
  • Jak zrealizować kupon lub zniżkę?

    Otrzymałeś specjalny kupon lub zniżkę? Możesz go zrealizować w następujący sposób: wybierz dania i metodę płatności online. Następnie znajdź pole "Kod kuponu", które jest pod koszykiem. Wpisz kod z kuponu i kliknij "Zrealizuj", aby kwota Twojego zamówienia została obniżona o wartość podanego kuponu.

    Pozostałą kwotę musisz zapłacić korzystając z płatności online lub zweryfikowanego konta PayPal.

    Możesz korzystać z Twojego kuponu tylko w restauracjach, w których można płacić online. Przy każdym zamówieniu mozna wykorzystać tylko jeden kupon zniżkowy. Pyszne.pl nie wymienia kuponów na gotówkę ani nie zwraca różnicy pomiędzy wykorzystaną wartością, a kwotą kuponu (w przypadku, gdy kwota zamówenia jest niższa od kwoty kodu zniżkowego).

  • Przy której metodzie płatności mogę zrealizować mój kupon rabatowy?

    Kody kuponów rabatowych można obecnie zrealizować tylko w ramach płatności online. To znaczy, że powinieneś użyć kodu tylko jeśli wybierzesz Płatność online lub PayPal jako metodę platności i tylko wtedy, gdy restauracja umożliwia płatność online. Pyszne.pl nie wymienia kuponów na gotówkę ani nie zwraca różnicy pomiędzy wykorzystaną wartością a kwotą kuponu.

  • Kto może wykorzystać kupony zniżkowe?

    Zniżkę dla nowych klientów może wykorzystać każdy, kto nigdy wcześniej nie złożył zamówienia na Pyszne.pl. Kupny zniżkowe dla stałych klientów mogą być wykorzystane przez każdego klienta, jednak w jednej promocji każdy użytkownik może wykorzystać zniżkę jednorazowo.

  • Dostaję powiadomienie, że mój kupon rabatowy nie może być zrealizowany.

    Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, sprawdź, czy kupon nie jest ważny wyłącznie dla nowych klientów. Promocje zniżkowe są czasowo ograniczone i kupony zniżkowe mogą być wykorzystane tylko w przeciągu określonego czasu. W przypadku pytań i niejasności prosimy o kontakt mailowy na adres kontakt@pyszne.pl. Nasza Obsługa Klienta jest dostępna codziennie w godzinach od 10:00 do 23:00. Prosimy o przygotowanie do rozmowy swojego adresu e-mail oraz kodu kuponu zniżkowego.

  • Ile kuponów zniżkowych mogę użyc przy zamówieniach na Pyszne.pl?

    Każdy, kto jeszcze nie składał zamówienia na Pyszne.pl, może przy pierwszym zamówieniu wykorzystać zniżkę dla nowego klienta. Każdy użytkownik może zatem tylko raz skorzystać ze zniżki dla nowego klienta. Kupony zniżkowe dla stałych klientów mogą być wykorzystane przez wszystkich klientów, jednak w jednej promocji każdy użytkownik może wykorzystać zniżkę jednorazowo.

  • Czy zamówienie z kuponem może być realizowane na określoną godzinę?

    Zamówienia z kuponami zniżkowymi są realizowane tylko i wyłącznie z opcją dostawy „jak najszybciej”.

Facebook Connect
  • Czym jest logowanie przez facebooka?

    Logowanie przez facebooka umożliwia Ci rejestrację oraz logowanie w serwisie Pyszne.pl przy pomocy Twojego konta na facebooku. Jeśli zarejestrowałeś się już na stronie Pyszne.pl, możesz aktywować logowanie przez facebooka. Wystarczy w swoim koncie na Pyszne.pl, w zakładce portale społecznościowe podać swój login facebook. Dzięki temu będziesz mógł logować się na Pyszne.pl wygodnie za pomocą swoich danych z facebooka. Prosimy pamiętać, że powiązanie kont jest możliwe jedynie wtedy, gdy oba konta zarejestrowane są pod tym samym adresem e-mail.

    W każdej chwili możesz zerwać połączenie kont. Twoje dane będą traktowane poufnie i nie zostaną przekazane osobom trzecim.

  • Mam już konto na Pyszne.pl, chcę je połączyć z facebookiem

    Jeśli zarejestrowałeś się już na Pyszne.pl, i chcesz powiązać Twoje konto z facebookiem, wejdź na swój profil Pyszne.pl. Następnie kliknij portale społecznościowe oraz Powiąż z kontem na facebook. Jeśli jesteś właśnie zalogowany na facebooku, wystarczy sfinalizować połączenie kont poprzez kliknięcie na logowanie za pomocą facebooka w nowo otwartym oknie. W przeciwnym razie, by móc zakończyć łączenie kont musisz podać login i hasło facebooka.

  • Chcę zarejestrować się na Pyszne.pl za pomocą mojego konta facebook.

    Klikając Rejestracja, w prawym górnym rogu strony, możesz zarejestrować się podając swoje dane z facebooka. Jeśli aktualnie nie jesteś zalogowany na facebooku podaj swój login i hasło z facebooka i zatwierdź aplikację. Teraz wystarczy tylko uzupełnić brakujące dane i można zamawiać.

  • Jakie zalety wynikają z logowania/rejestracji przez facebook?

    Za połączenie konta Pyszne.pl z facebookiem otrzymasz 15 punktów lojalnościowych. Zgromadzone punkty lojalnościowe możesz wymieniać na rabaty w Strefie Premium.

    Dzięki połączeniu obu kont będziesz również mógł podzielić się ze znajomymi na facebooku Twoim ostatnim zamówieniem.

    Proszę pamiętać, że po usunięciu połączenia z facebookiem, 15 punktów lojalnościowych, które za nie otrzymałeś, zostanie odjęte.

  • Na co zwracać uwagę podczas łączenia kont?

    Jeśli chcesz połączyć z facebookiem istniejące już konto na Pyszne.pl, musisz użyć tego samego adresu e-mail. W przypadku, gdy adresy E-Mail (podany na facebooku i w Pyszne.pl) nie są identyczne, niemożliwe jest przyporządkowanie kont, w efekcie czego na Pyszne.pl tworzy się nowy profil. Możesz uniknąć tego problemu, zmieniając adres e-mail na Pyszne.pl, na adres użyty przez Ciebie na facebooku. Zmiany możesz dokonać w każdej chwili na swoim profilu na Pyszne.pl w zakładce moje dane.

    Jeśli pierwszy raz rejestrowałeś się na Pyszne.pl za pomocą facebooka, pamiętaj: gdy chcesz usunąć powiązanie z facebookiem równocześnie zachowując swoje konto na Pyszne.pl, konieczne jest podanie alternatywnego adresu e-mail i pozostałych danych w zakładce moje dane. W przeciwnym razie, wraz z usunięciem połączenia usunięty zostanie również Twój profil na Pyszne.pl!